Estem a la recta final del curs i a P5 encetem l'última ronda de racons d'aprenentatge des de les intel·ligències múltiples.
Seguim reforçant la motricitat fina amb diferents traços. Retoladors, làmines plastificades i tovalloletes humides per esborrar; això és tot. Intel·ligència cinestésico-corporal.
També millora la nostra motricitat fina i la nostra imaginació el treball amb els piuets de colors. Intel·ligències cinestésico-corporal, intrapersonal i interpersonal.
Aquest trimestre estem aprenent el concepte de desena, a comptar amb elles, i a comptar de dos en dos, de cinc en cinc,... I per això ens van molt bé taps de diferents mides. Intel·ligència lógico-matemàtica.
També afavorim la memòria amb un joc de tota la vida, un memory, evidentment. Intel·ligències interpersonal i visual-espacial.
Classifiquem un munt d'imatges d'estiu segons diferents criteris, com mar i muntanya o platja, muntanya i piscina, o persones i paisatges,... Intel·ligència naturalista.
Amb unes targetes i una mica d'imaginació ens confeccionem un joc de relacionar imatges de primavera amb les seves paraules en lletra lligada i de pal. Pensem alguna cosa relacionada amb la primavera i la dibuixem i pintem en una targeta. Després escrivim el seu nom en una altra targeta, per un costat en lletra lligada i per l'altre en lletra de pal. Intel·ligència lingüídstica.
I per últim, ens inventem una construcció amb 10 peces de fusta i un cop feta l'hem de reproduir en un full. Intel·ligència visual-espacial.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada